“SHINE” komanda piedalījās jaunā, atjauninātā “Porsche Cayenne” automobiļa prezentācijas un saviesīgās ballītes, kas bija veltīta šim nozīmīgajam notikumam, veidošanā. Pēc “TRIBE RIGA” radošās aģentūras pasūtījuma mūsu uzdevums bija sagatavot visa pasākuma programmas izstrādi un nodrošināt pasākuma īstenošanu un kontroli.
Par norises vietu tika izvēlēta nestandarta virtuālās studijas “LED Unit” zona ar iespēju izmantot lielu LED ekrānu platību. Viss sākās ar ideju uz papīra un 3D vizualizāciju. Kopīgi ar uzņēmumu “Stage Art” tika ieskicēts visas telpas, objektu, aktivitāšu un zonējuma modelis.
Par galveno elementu kļuva gaismas diožu ekrānu “kubs”, kas paceļoties atklāja jaunos “Porsche Cayenne” automobiļus. Lai atklātu četras zīmola stratēģijas vērtības, viesiem bija izveidotas četras zonas, dažas no tām Latvijā tika prezentētas pirmo reizi, piemēram, AI fotozona, kur viesu pārvērtības notika ar mākslīgā intelekta palīdzību, kā arī robota roka, kas pildīja fotogrāfa funkcijas.
Šova elementam izveidojām 72 m2 lielu gaismas diožu ekrānu kubu, kas tika piekārts uz motoriem, lai noteiktā brīdī to paceltu. Ekrānā kuba digitālais saturs, gaisma, skaņa un kustības
piešķīra jauno automobiļu atklāšanai emocionālu noskaņu.
Pasākumu apmeklēja vairāk nekā 450 “Porsche” zīmola klientu un citu uzaicināto personu, kā arī plašsaziņas līdzekļu pārstāvju.
Paldies visiem, kuri piedalījās!
Mārketinga pasākums
Tribe Riga
450
studija LED Unit